MIDNIGHT Remastered
A remastered version of the 2017 web game 'MIDNIGHT', collect the seven letters of the deadly sins and repent your past offences in this horror game.
MIDNIGHT Remastered features a non-linear storyline where the game takes place after major events, you must collect and read optional documents if you wish to understand the story.