MYSPERYENCE Story 1: The Curious Case of the Headless Magnate
Players dive into the crime scene to "relive" one of the five suspects and gather crucial information, like what the suspects were doing at the crime scene and what conversations they were having.
If the players can uncover the murderer by working together, they will solve the case.
This game has a voice chat function with players from other platforms, so we recommend using headphones with a microphone.
Players can decide which character they will 'relive' but they should not know who the culprit is.
After MYSPERENCE is cleared for the first time, a new game mode will open in which players will be matched with other players who have already experienced the story. This means for the players who have already cleared the game, they will not be able to play with new players.