Starring
Mad Bullets, the wackiest shooter will put your reflexes and laughing muscles to an intensive test. You can forget about boring stories, complicated controls and irritating tutorials, and jump right into a mind blowing, high-speed action. Now is the time to become the hero of the Wild West! Do you think you have what it takes to face a real challenge?
Oh, I forgot to mention that there are 3 locations, 60 levels, 3 minigames, about 200 missions, trendy dubstep music, fully destroyable environmental objects, all mixed in a frantic shooter. Presented to you!