Madorica Real Estate
You take the role of a new employee in a real estate agency. "Madorica Real Estate" is the only real estate agency providing houses which are not haunted and safe to stay in.
President Madorica ordered you to exorcise the evil spirits found in houses in order to make them sellable. The hints of how to beat the evil spirits have been hidden in those inhabiting each property, as well as in the mysterious floor plans given to you by President Madorica.
Each house in Madorica Real Estate comes with a corresponding floor plan that you can print out and study. Make notes on these plans and figure out the correct magic spell for the property you are in. You may need to cut or fold these plans to solve a house's riddle!