Magazine Mogul
Take charge of your own magazine! It's up to you to turn heads and help your community grow through the power of the press!
It all starts with compelling coverage. Brainstorm story ideas and angles with your editorial team, then deploy staff to put those ideas into print. Hit the streets for info and you just might snag the hottest scoop of the year!
A small local magazine can make a big difference! Do you have what it takes to become a magazine mogul?