Magi Trials
Fortunately you have found something that might increase your chances of successful entrance, a ritual that should greatly enhance your innate magical ability, but transforms your body. Now you must deal with the repercussions of the spell, as you begin your training to join the ranks of the Royal Academy of Magi.
Do you have what it takes to join the Royal Academy of Magi in a new highschool romance story.