Magic City Detective: Wings of Revenge Collector's Edition
But, since you are a detective, your intuition does not fail you and something magically evil will indeed happen in Venice.
This is an important event for magical creatures because they have the opportunity to move freely around the city.
The beautiful masquerade ball ends when an evil magical creature appears and ruins the whole party.
It's up to you to find out who this mysterious stranger is, who can bring statues to life?