Magical Girls
"From magical girls to furry cat-eared girls, here come the cute girl characters!
This is a unique block-busting game in which you destroy all the blocks placed on the stage to evolve the illustrations of cute girl characters.
You can enjoy a variety of stages, from light stages for beginners with plenty of items to difficult stages for experienced players with blocks placed underneath your ship! After clearing the stages, enjoy the illustrations of each character and the evolving stages!