Mahjong: Magic Casual Puzzle
This is one of the most popular puzzle games in the world! If you wanted to relax and unwind after a hard day, then you will definitely like this game.
In the game you are waiting for interesting adventures! Solve more than 200 colorful and exciting tasks, open 10 different worlds, collect all sets of chips and beautiful backgrounds from each chapter! You can use them in free mode to completely customize mahjong to your taste.
The rules are quite simple - you need to look for identical pictures on the chips and remove them in pairs from the playing field. Once all pairs are hidden, the level will be completed. You will also come across levels where there will be a timer - here you will have to hurry up to clear the playing field within a certain time.
The simplest puzzle rules and the measured course of the game will allow you to relax after a hard day!