Mahjong Woods
Young Jeremy got lost in the woods! He met two new friends, Merry the fox and Tom the hedgehog.
Embark on this little adventure into where Jeremy is finding his way out of the woods.
Help Jeremy to pair the animals in classic mahjong game and make him happy. Quicker.