■Use the right skills and destroy the zombies that come for you from behind the screen!
A shooting game aimed at restoring peace to Akiba by controlling gun-slinging maids and defeating zombies.
By defeating swarms of zombies and levelling up, you can gain a skill at random. These include being able to fire missiles, controlling flying drones and much more! Chose the skills that suit your play style the best to destroy those zombies!
If you shoot a "Unity bullet" into a maid undergoing zombification, they'll fight alongside you!
By using the points you receive in battle, you can purchase items like "Unity Bullets", which are used to recruit new maids. Other items to help power-up maids, along with various accessories that can help you in battle, are available as well. Make the ultimate maid that can take down any zombie by buffing them up with items!