Maiden & Spell
Maiden & Spell is a one-on-one magical girl aerial projectile battler, featuring a colorful cast of ladies fighting with fantastic spells.
Battling with magic is simple! Fire your spells, hit your opponent, and don't get hit yourself! Each maiden is color-coded and has a set of abilities unique to them, activated at a press of a button. There aren't any complicated combos or intricate inputs or grabs or melee attacks or block buttons! Just a 3-pixels-wide hitbox, a lot of shiny bullets, and your own dodging skills.