Maki: Paw of Fury
When a friend gets captured, Maki comes to her rescue! Fight your way through five diverse locations with funky fresh minigames, and conquer the dangerous opponents that stand in your way!
FEEL THE 90S IN AN ANIMAL STYLE — Maki: Paw of Fury’s combat elements are inspired by the hit beat ‘em up arcade games from the 90s, while the story of Maki takes place in the original world of Pangea. Animals rule here, and they’re passionate about sports, technology, and lifelong friendships. Speaking of, one is about to be on the brink of breaking!
A FRIEND IN NEED, A FIGHT INDEED — Maki gets a pleading call for help and realizes that his dear friend - Mapu - has betrayed him. Here starts the road of Maki: The Paw of Fury! He might look adorable, but don’t mistake his fox cuteness for weakness - he has studied the martial art of Tsume no Ken and can wield a tuna like a professional.
MAKI ISN’T ALONE — You can choose to play Maki the fox, but you can also choose Tincho, the muscular capybara, and Maka, the colorful otter who will show your enemies the power of music. Each of these characters is unique when it comes to looks, strength, and fighting style!
VIBE WITH THE MUSIC AND THE WONDERFUL WORLD OF PANGEA — While all the fighting’s going on it’s hard to appreciate the visuals. But if you stand down just for a moment you’ll be able to appreciate the stunning views of Pangea’s world! You’’ travel through dark ninja forests, icy planes, and desert dunes in the tune of energetic and fighting-ready tracks.