Manitas Kitchen
As you progress through the story and complete the objectives, Trexito will remember back recipes from his culinary school. Get the ingredients and unlock new recipes!
How does an Ankylosaurus knead dough? Why does a Triceratops need a flamethrower? A Pterodactyl that cannot fly? Use their incredible skills to cook faster, better and stronger!
Alpadino knows more than you think and hides a not-so-fun secret. Discover what’s going on behind Trexito's new pizzeria and, maybe... you'll just end up covered in cheese!