Mantis Burn Racing
Mantis Burn Racing is a modern top-down style racing game that combines physics-based gameplay with intuitive arcade racing in highly competitive, fast and addictive races.
Prove your skills in five unique classes of vehicles over an epic 11 season single-player career with more than 150 events and 13 event types in frenetic, bumper-to-bumper races where winning is everything!
Fine tune your vehicles with a RPG-style upgrade system and compete in split-screen races for up to four players* or play online** against opponents on other platforms.
Play Mantis Burn Racing your way, with all new features exclusive to Nintendo Switch. Now you can race anytime, anywhere in the definitive version of the game, featuring Elite class DLC, Battle Cars DLC and Snowbound tracks.
Drift, draft, and race your way across 12 stunning tracks in three uniquely challenging environments with glorious photo-realistic visuals that truly immerse players in the race.
Fine tune your vehicle’s handling and performance via a RPG-style upgrade slot system that presents players with deep tactical choices and excellent replay value.
Compete on one console in classic couch-style split-screen races for up to four players.
Take on friends in two-player local split-screen races using individual Joy-Con with players sitting across a table at opposite sides of the Nintendo Switch.
Take the race online with up to eight players and play against opponents on other platforms with cross-network play.