Marble Abduction! Patti Hattu
Marble Abduction! is a brand new kind of rolling experience. Hand-crafted levels, intuitive and customizable controls, the highest visual quality and reliable and robust physics make for a truly out-of-this-world marbling experience!
70 unique hand-crafted tracks filled with hazardous obstacles, multiple paths, and sensational powerups, and the mind-blowing visuals!
80 unique marbles ready to be added to your collection. Find hidden collectibles in the tracks and complete challenge runs to unlock rare marbles. Complete tracks in lightning fast speeds to unlock even rarer marbles!