March to a Million
Start by deciding on a record company. Give your new artists lessons and steady training, and if they can dazzle the judges in the auditions, they'll get the chance to debut as a professional singer!
Once they've debuted, hold events and jobs around the country, produce albums and have them interact with fans at concerts to raise their popularity! If they get famous, they might even be able to guest star on popular TV shows!
What are you waiting for? It's time to go for the greatest prize in show business, the Million Award! The March to a Million begins now!