Märchen Forest
Mylne, an apothecary, searches the Mysterious Forest for ingredients so that she can brew her potions. But things soon take a dramatic turn from simple errands—eventually, Mylne finds herself caught up in an unsolved mystery, requiring her to take on what lies in the Underground Ruins, deep beneath the forest.
The story begins in the adorable Mysterious Forest. As the game progresses, things gradually begin to delve into a darker, more sinister world.
This charming, dungeon crawler and fantasy RPG is an exciting adventure you won’t soon forget!