Master Spy
In a world of corruption and decay, you're not just good at what you do - you're the best. And with the aid of your prototype cloaking suit and quick wit, you'll sneak your way past a multitude of enemies and obstacles, all while uncovering a plot of conspiracy and intrigue that thrusts you into a role far greater than your contract promised.