Match 3 Adventure Collection
Davy Jones created a world where no-one gets old and unsuspecting people are tricked into entering Davy Jones’ Locker. Journey through the different stages of this match 3 adventure, and lift the curse of Davy Jones!
Discover this mystical enchanted forest in a calm and relaxing world of spirits and magic. But a dark cloud is forming over the forest and Hurricane has kidnapped the Fuzzy family. It's now time to help the magic creatures to save the Fuzzy family and restore the enchanted forest!