MathLand
An evil pirate, Max, has stolen the sacred gems and has cursed the islands filling them with obstacles and traps. Help Ray, our pirate, find the gems and restore the natural order of things. Navigate your ship through the seas to get them, but remember: you will need a spyglass to discover new islands.
Solve fun math games to get them: addition, subtraction, numbering, multiplication tables, and division. The islanders need you!
Have fun with over 25 levels and negotiate all kinds of obstacles in order to get to the chest that holds the gem. It will be a real adventure—you'll have to deal with quicksand, bewitched parrots, volcanoes with lava, puzzle games, magic doors, funny carnivorous plants, etc. It will surprise you!