MazM: The Phantom of the Opera
Decades after the "Phantom of the Opera" case that shook the Parisian opera house, a detective visits the place to uncover the truth about the Phantom.
Dive deep into the unique aesthetics depicting Belle Époque Paris of the late 19th Century and its people!
Enter the opera house, and see the mysterious and uncanny love story of the original novel turned more colorful and mesmerizing by MazM: The Phantom of the Opera!