Maze of Realities: Reflection of Light Collector's Edition
Archaeologists rush to the crash site to examine the space rock, but an entire team goes missing.
You arrive at the deserted camp to look for some clues, and suddenly, the meteorite teleports you to another universe!
And you'll surely get help on your adventure, but remember the most important thing – not all friendly strangers can actually be your friends!