Meaning of Symbols
Explore a wide range of symbols! From ancient Egyptian glyphs to modern road sign symbols. Discover how these symbols have influenced human communication and perception of the world around us. You will learn visual and narrative examples to help you understand the importance of symbols in culture and everyday life. This game succeeds in making the exploration of symbols interesting and relevant to anyone interested in communication and culture.