Mecha Ritz: Steel Rondo
Set in a mechanized world, the story begins with a world-renowned young scientist named Veloce. One day she invented "Mecha" and eradicated humankind with her creation, recreating a metallic world filled with Mechas. Pilot humanity's last hope, a Mecha imbued with human will, through the onslaught of enemy waves. Yet as the tides of battles turn and the world reveals itself, perhaps there's more than what meets the eye.
With an FM Synth soundtrack and a distinctive visual design, Mecha Ritz: Steel Rondo combines retro aesthetics with modern sensibilities. Along with the simple controls, handcrafted stages and exciting unlockables, you will find yourself coming back for more.