Mechs V Kaijus
In Mechs V Kaijus you take on the role of the commander of a powerful Mechs squadron. Jump your mechs out of the Defense wall and control them on the battlefield. Strategically place towers and traps on the battlefield in tactical mode to create an impenetrable defense. Use powerful skills and deploy support units and create huge armies with Factories.