The eleventh entry in this global multi-million-selling series blends classic challenging 2D platforming action with a fresh new visual style. The new double-gear system lets you boost Mega Man's speed and power for a new twist on the satisfying gameplay the series is known for. A variety of difficulty modes makes this the perfect opportunity to experience Mega Man for the first time!
The game features a variety of extra modes including time trials and missions, global leaderbords, a gallery of concept art and more!