Meiji Tokyo Renka Full Moon
The main character, Mei Ayatsuki, an ordinary high-school girl, is transported back in time to the Meiji era by the self-proclaimed magician Charlie, whom she meets on the night of a red full moon.
It was a slightly mysterious Meiji period “Tokyo” where the existence of Mononoke was recognized.
Through her interaction with them, the protagonist realizes that she is a “Tamayori” and has a highly prized ability in the Meiji period that allows her to see Mononoke.
In this unfamiliar time, love affairs grow as she comes into contact with good-looking men during her daily life.
“Meiji Tokyo Renka Full Moon” (also known as “Meikoi”) is a historical romance fantasy game in which the main character travels back in time to the Meiji era and meets and falls in love with the great figures of history.