Melatonin
Melatonin is a rhythm game about dreams and reality merging together. Harmonize through a variety of dreamy levels containing surprising challenges, hand-drawn art, and vibrant music without any intimidating overlays or interfaces.
Melatonin explores the relationship between the dreams we have when we’re asleep and the experiences we go through when we’re awake, through unique rhythm game levels. Hand-drawn in a colorful and detailed visual style, with music produced to flow hand-in-hand with the gameplay and visuals, you will piece together elements about the main character’s life as you dive deeper and deeper into their dreams at night.