That satisfying feeling that comes from solving a puzzle! Presenting the novel Japanese logic puzzle game that's been attracting attention from around the world!
This Genius version is a compilation of the most difficult puzzles included in Menseki: Area Maze Puzzles, for the most expert players.
Even problems that may seem difficult at a glance do not use decimals or fractions.
To prevent the solving of problems simply based on appearance, the lengths and areas written may differ from the actual proportions in the diagram.