Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons
Developer Rideon’s highly-regarded turn-based strategy battles are carried out from an isometric viewpoint, and are characterized by increased depth as you position characters not just in terms of elevation and enemies, but also to maximise attacks and defence depending on the direction you face. Varied weapons and skills are all tools that need to be utilised smartly for the best results.
New to the series for Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons are fully 3D Battle Maps, along with improved visuals and audio. Character designs are from Mr. Masayoshi Nishimura, with the varied cast telling an exciting and surprising story.