Mercenary Kings: Reloaded Edition
In this frantic 2D action game, you are part of the Mercenary Kings, the most skilled team of warriors-for-hire on Earth, but when your comrades have fallen and the fearsome forces of CLAW have seized an island-wide top secret Laboratory Base, you must do what it takes to stop them.