Merchants of Kaidan
Merchants of Kaidan is a challenging trading game fused with RPG elements. You start very humbly, one cart, a purse of gold, and silver coins is all you have. Your task is to roam the world and search for opportunities to score some profit. Buy low, sell high - a merchant's motto is easy to grasp. And yet the job is harder than it seems!
A good merchant needs to know everything about the market, he is always on the lookout for a deal, always listening. He knows what forces influence the prices, and which events affect them. The conditions are constantly changing, as well as supply and demand for different goods.