MetroLand is an arcade game where you run and dodge obstacles at full speed trying to get as far as you can.
It's an endless runner that follows the heritage of the classics of the genre to deliver a game with endless action and lots of power-ups.
In this game you'll experience adventures in the not-too-distant future where you play as rebels fleeing oppressive forces. To do this, you need to do what you know best: run and achieve good scores in each match.