Micetopia
Welcome to the medieval, magical kingdom of Micetopia, where mice live in freely an idyllic country village. Unfortunately as the story begins forces of evil have taken away all the mice except for the one elder remaining. Can you become the hero of Micetopia and save your villagers from the dark minions?
In Micetopia you play as a brave mouse who must fight, jump, and explore its way through a world of mystery. Overcome enemies, gain new powers and rescue your compatriots from the clutches of their captors. Do you have what it takes for the elder to bestow upon you the title “Hero of Micetopia?”