Welcome to the world’s greatest waterpark! In this resort full of wild adventures and thrilling waterslides only you, and your sister, can stop the evil Dr. Fisher! Using the powers of a mysterious mask this vicious villain has enchanted the entire park to finally trap your parents. Why? Because they are none other than the world famous Storm spies!
Jump, slide and rush through a series of challenging 2.5D water slides to take down Dr. Fisher and save your parents! But, don’t expect a walk in the park. Because of the curse, all slides are totally OUT OF CONTROL! Each area is filled with dangers, obstacles and enemies waiting for you in each corner, so brace yourself before you’re wiped out. Luckily you’re not in this alone as you’ll be accompanied by your special spy vlogging drone B.U.D.D.Y.