Mika and the Witch's Mountain
This coming-of-age journey will take us to the top of the mountain through a story of effort, friendship, and community; and will let our hearts fly free.
The heart of the game is a pleasant and fulfilling fly sensation. Mika will soar the skies while exploring the beautiful landscapes of Mont Gaun in her journey to the top of the mountain.
Mika will deliver packages to the villagers all over the island and they will rate her service. That way she will earn money to get new brooms with unique flying capabilities.