Mimi the Cat: New Friends
In "Mimi the Cat: New Friends," you will embark on a charming journey with the adorable Mimi. Your mission is to help Mimi navigate various fun and challenging levels by moving, climbing, and stacking boxes to find the way to new friends and cosy places.
Guide Mimi through 50 fun levels, each offering new surprises and challenges. Use your strategic thinking to perfectly position the boxes, helping Mimi progress and make new friends. It’s the perfect blend of puzzles and exploration!
With simple touch and swipe controls, "Mimi the Cat: New Friends" is easy to pick up and fun for players of all ages. Whether moving boxes, climbing them, or considering how to stack them, this intuitive control method makes it easy to help Mimi.
Solve each puzzle at your own pace. In Mimi's world, there’s no time pressure, only the joy of solving puzzles and helping Mimi make new friends. It’s the perfect game for a relaxing and peaceful gaming experience.
Each level in "Mimi the Cat: New Friends" brings new challenges and opportunities to discover special things. This game offers endless fun and heart-warming moments. Join Mimi and her new friends to start this captivating puzzle adventure!