Mimic Hunter
Playing as legendary Mimic Hunter Ratimousse, the task is now yours to face a mysterious threat that emerged long after the end of the Witches' Wars. To unveil the secrets and save the mortal world, you'll have to overcome the puzzles, traps, and mind-bending cylindrical labyrinths of the Seven Towers of the Unbound, master your fencing skills and occult powers, and defeat the corrupt minions of a terrible adversary.
Mimic Hunter is a puzzle-platformer that focuses on wits, exploration and precise technique, rather than speed or combos. The Seven Towers all have their distinctive themes, and challenges, accordingly. You have to collect keys, avoid, disable, or survive traps, find secrets, perform high-stake jumps over deadly heights, slay various, tricky Mimics, and, most importantly, not lose your bearings to scale the towers.