Practice vs the computer before taking on the competition. Test the different power-ups and get to know the colorful sci-fi tracks— collect skins and customize your ball by beating bosses in the campaign mode. Rest assured, this game will test your focus to the limit. One mistake can cost you the game.
A physics based racing game where you need to become one with the ball— roll, bounce and push your way to victory.