Minesweeper Genius
Inspired by the classic computer game from our childhood - as well as sudoku and picross - Minesweeper Genius is a brain teaser that will challenge your mind and logical thinking.
Help Aristotle – the genius with a broom – sweep the minefield to regain his memory and escape from the aliens' scientific experiments, discovering where all the bombs are hidden.