In Mini Motorways, the city’s traffic problems are in your hands.
From the makers of Mini Metro, Mini Motorways is a game about drawing the roads that drive a growing city. Build a road network, one road at a time, to create a bustling metropolis. Redesign your city to keep the traffic flowing, and carefully manage upgrades to meet the changing demands. How long can you keep the cities of the world moving?