Miracle Snack Shop
After facing some major adversity, Seolhwa Cha ends up owning a small snack shop.
Seolhwa doesn't have time to sing the blues though because in his attic something has appeared... A portal?
You can't miss one bit of their charm with beautiful artworks and fully voiced scenario.