About
Mokoko X was inspired from the arcade games from 1980s and 1990s, a popular gaming style back in the time. Mokoko X looks to resurrect the soul of the arcade genre while adding a modern touch. There are 32 levels in Mokoko X; each level has its own unique boss and minions. The main goal is assisting the unlucky girls that need help from the weird bosses. This is sometimes passing a mobile game level, sometimes helping out with the insects in the kitchen.
There are 3 difficulties in the game. The difficulty affects enemies, your shield, and the required conquered area percentage for the victory.