Momonga Pinball Adventures
Momonga is a unique pinball game, where you bounce through different worlds. On the way, you team up with friends to defeat enemies and conquer bossfights.
A little flying squirrel takes on the forces of evil - join Momo, Panda and Fry in a quest to save the momongas from the claws of the evil owls. Enemies, boss fights, exploration - it has all the ingredients of good old action-adventure games, but with flippers!
Join Momo in an epic adventure to save his tribe. One day, evil owls turned the momonga village to ashes. They took the momonga tribe and vanished. Only one momonga got away: young Momo barely survived the attack, and was left for dead. After the raid, Momo was found by a panda in the outskirts of the village. A scar went deep from the top of his head to the tip of his tail. The panda brought him to his sanctuary to heal his wounds.
This is where the story begins. Help Momo face the owls and free his tribe. Only a little flying squirrel can face the forces of evil.