Monkey Wall
In this martial arts action/puzzle game, select a character as your avatar and start the rigorous training regime.
The player selects from four characters, each with four different costumes to choose from, and proceeds down the training path.
The game won the highest award for game art at the Xiamen International Anime & Manga Festival’s “Mirai Sozo” Game Contest, receiving high praise for its pop and comical character design and fluid movement.