Monster Legacy: New Horizons
In the peaceful town of Sunnyvale, surrounded by gentle hills and crystal-clear rivers, lived four children full of energy and curiosity: Leo, Emma, Max and Zoe. They were known in the town not only for their unbreakable friendship but also for their adventurous spirit. Together, they will explore every corner of the nearby forest and share exciting discoveries.