Monster Train First Class
Monster Train brings a new strategic layer to roguelike deckbuilding, with a tactical twist: defend not one, but three vertical battlegrounds simultaneously as you fight to protect the final pyre against the forces of heaven. No playthrough is ever the same, it’s a fresh challenge every time. You’ll never play the same deck twice!
To take back hell, you’ll need to power up. Choose your route carefully, different locations yield different benefits; upgrade your champion, gain Pact Shards and their benefits, recruit powerful units, upgrade cards, gain passive bonuses or duplicate any card in your deck.
If you have gained 100 or more Pact Shards when you defeat Seraph, a final battle unlocks and you can face – The Last Divinity!
In the Hell Rush multiplayer mode, eight players compete in a frantic real-time contest. Only a true speed demon can remain undefeated.