GAME FEATURES
Use ramps as an excuse for amazing jumps, drive your Monster Truck across cars that look like toys compared to you, do loop-the-loops... Most importantly, do all of it with style. The game's controls are designed in a way that makes pulling off mind-blowing tricks easy and effortless. 50 different missions will not only test your driving skills, but allow you to show off your inventiveness and imagination.
The game features 10 different variations of Monster Trucks. Select the biggest available Pickup, Van, Sports Car, Army Truck... there's even place for a Monster Truck version of a classic Fuel Truck and a School Bus. As long as it's larger than life and looks unbelievably cool - we have it!
Your exploits are part of an event enjoyed by thousands of spectators. You're not supposed to drive safely here. Be as flashy as you possibly can and have fun. All of the game's 50 missions are set up in a way to not only challenge you, but give you a means of expressing yourself through breath-taking tricks.