Montezuma's Revenge: 8-Bit Edition
Explore the chambers of the mysterious Aztec pyramid in Montezuma's Revenge: 8-Bit Edition! Climb the stairs and ropes, collect keys to open doors! Collect the jewels & swords, and the coveted torch! Beware of the snakes, skulls and spiders! And finally, find the treasure room at the end of the underground labyrinth!
The Montezuma's Revenge: 8-Bit Edition includes features such as level selection, rumble, photos from the 80's, a manual, and a map included to help you traverse the maze!